sâmbătă, 30 iunie 2007

Cronologia

Mai sunt unii care stau seara în pat şi se gândesc la diversele momente din viaţa lor, eu îmi retrăiesc amintirile şi prin muzică. Pentru ca să şi resimt ce a fost am nevoie de fond sonor. Cred că muzica este cea mai eficientă formă de a înregistra sentimente. Dacă cineva mă surpinde ascultând muzică am tendinţa de a o închide. Simt că ar putea înţelege ce gândesc. Astfel pentru fiecare clipă mai deosebită din viaţa mea de până acum am cel puţin o piesă ataşată.
Mă gândesc să-mi organizez muzica la fel ca cei din High Fidelity... nu cronologic sau după artişti ci după cum reflectă piesele starea mea de spirit, deşi cred că ar fi prea painfull şi ar implica un volum primejdios de alcool.
Acum ştiu clar unde sunt - după două zile de Lisa Ekdahl - Backwards am ajuns la Skunk Anansie - Hedonism. Trenul cu direcţia pasiv-agresiv spre ură plecă de la peronul 3. Următoare oprire... dezgust, cu peron pe stânga.

I HOPE YOU`RE FEELING HAPPY NOW
I SEE YOU FEEL NO PAIN AT ALL IT SEEMS
I WONDER WHAT YOU`RE DOIN` NOW
I WONDER IF YOU THINK OF ME AT ALL
DO YOU STILL PLAY THE SAME MOVES NOW
OR ARE THOSE SPECIAL MOODS FOR SOMEONE ELSE
I HOPE YOU`RE FEELING HAPPY NOW
(
Skunk Anansie - Hedonism)

2 comentarii:

Jov spunea...

poate vei gasi ceva care te va ajuta pe acest blog..
http://4youfather.blogspot.com/

one pickeled cucumber spunea...

am cerut eu ajutor ?