duminică, 24 iunie 2007

Urasc preotii

Urăsc biserica, preoţii, religia şi tot căcatul din care sunt ei făcuţi. Mă umplu de obidă la toată prostia omenească la fel cum se încarcă şi enoriaşii de evlavie din mătănii şi cruci. Sunt creştin. Nu din convingere ci din felul în care am fost crescut şi prin faptul că părinţii mă declară la recensăminte creştin-ortodox.

Urăsc biserica pentru că e cel mai sinistru joc piramidal făcut cu bani din munca omului cinstit, dar prost pentru confortul şi bunăstarea prelaţilor. Pentru că a furat avuţia ţării în mod sistematic. Dacă Ştefan cel Mare construia la fiecare bătălie câştigată o şcoală şi nu o biserica sigur nu eram acum, aici, aşa. Nici eu, nici tu şi nici ceilalţi. Trist.

De ce urăsc preoţii ? Pentru că sunt nişte jigodii, alchimişti ai fecalei gata a scoate din fiecare căcat o pilda de ocazie pentru cei mulţi. Pentru că manipulează şi pentru că se supun intereselor politice. Pentru că pupă în pulă pentru a fi şi ei pupaţi în fund cândva. Pentru că se mint între ei şi ne mint şi pe noi cu zâmbete şi nonşalanţă.

Urăsc religia pentru că pot să-mi fac un sistem propriu de valori şi conduite fără a fi instruit. Pentru că pot să gândesc şi singur fără cârje, jaloane, indicatoare şi reguli religioase.


Întrebare pentru cei ofuscaţi:

Să presupunem că sunt scatofil. Să presupunem şi că sunt creştin ortodox. Astfel îmi place să mănânc rahat, la propriu, dar să respect şi orânduirea bisericească. Există cluburi în Franţa unde se produce rahat precum se face la noi dulceaţa. Oameni angajaţi să mănânce cireşe pentru a produce căcat de cireşe, ambalat în borcănele şi comercializat. Astfel dacă într-o zi de post (să zicem Postul Mare) vreau să mănânc rahat de cireşe sau de pepene… aş mânca de post … sau de frupt ?

0 comentarii: